Kde kúpiť

Bezplatný servis 36

Podmienky služby „Bezplatný servis 36 MESIACOV“
a Informácie o spracovaní osobných údajov


Spoločnosť FAST PLUS, a.s., so sídlom Vlčie hrdlo 90, 821 07 Bratislava - mestská časť Ružinov, IČO: 35712783, ktorá vymenovala ako poverenca pre ochranu osobných údajov spoločnosť SEDLAKOVA LEGAL s.r.o., IČO 05669871, so sídlom Puřkynova 648/125, 612 00 Brno-Medlánky, e-mail: fastplus@sedlakovalegal.com (ďalej len „spoločnosť Fast Plus“), poskytuje na vybrané výrobky spotrebiteľom nad rámec poskytnutej záruky akosť Bezplatný servis, a to v dĺžke 1 roku (12 mesiacov) od skončenia poskytnutej záruky za akosť. 
 

Bezplatný servis je poskytovaný za nasledujúcich podmienok:

 
  • Bezplatný servis sa vzťahuje len na mobilné klimatizácie a olejové radiátory značky SENCOR, dovážané a distribuované spoločnosťou FAST PLUS, ktoré boli zakúpené po 1.5.2021 a je poskytovaná len spotrebiteľom – fyzickým osobám, ktoré nie sú podnikateľskými subjektami v zmysle platných právnych predpisov. 
  • Bezplatný servis nie je poskytovaný a nie je možná registrácia ostatných malých domácich spotrebičov. 
  • Pre vznik nároku na Bezplatný servis je potrebné, aby sa spotrebiteľ do 30 dní odo dňa nákupu výrobku zaregistroval na adrese www.sencor.sk/registracia. Na základe tejto registrácie bude spotrebiteľovi spoločnosťou FAST PLUS vystavený certifikát, ktorý bude spotrebiteľa oprávňovať k uplatneniu nároku na Bezplatný servis. 
 

Ďalšie podmienky Bezplatného servisu:

 
  • Nárok na Bezplatný servis začína prvým dňom nasledujúceho po skončení poskytnutej záruky za akosť a končí uplynutím 1 roku/12mesiacov od tohto dňa. 
  • Využitím Bezplatného servisu spotrebiteľom nedochádza k prerušeniu ani predĺženiu lehoty pre uplatnenie nároku na Bezplatný servis. 
  • Pri uplatnení nároku na Bezplatný servis je potrebné uplatňovať priamo u dovozcu na nižšie uvedených adresách. 
  • V prípade, že v rámci Bezplatného servisu nebude možno vadu, na ktorú sa nárok na Bezplatný servis vzťahuje a ktoré bráni riadnemu využívaniu výrobku, odstrániť, bude spoločnosťou FAST PLUS chybný výrobok vymenení za nový výrobok z aktuálneho sortimentu značky Sencor, zrovnateľných alebo lepších technickým parametrov. 
  • Oprávnený nárok spotrebiteľa v rámci Bezplatného servisu bude vybavený v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia nároku. 
  • Nárok na bezplatný servis je neprenosný a neprevoditeľný. 

Nárok na Bezplatný servis sa nevzťahuje na chyby spôsobené vonkajšími príčinami (napr. dopravnou nehodou, nárazom alebo iným mechanickým alebo tepelným vplyvom, bleskom, výkyvmi elektrického prúdu, vniknutím tekutiny), použitím, inštaláciou alebo zapojením výrobku v rozpore s platnými právnymi predpismi, pokynmi výrobcu alebo návodom na použitie, ďalej spôsobené takým použitím, ktoré je nezlučiteľné so zachovaním prístroja, použitím k inému domácemu účelu, použitím nevhodného príslušenstva, doplnkov alebo materiálu. Ďalej sa Bezplatný servis nevzťahuje na stratu dát, na spotrebný materiál a bežné opotrebenie ako napríklad opotrebovanie ložísk, a pod. V prípade výskytu týchto vád môže byť, po predchádzajúcej dohode so spotrebiteľom, chyba odstránená za úplatu. 

V prípade, že ponuku využijete, spracujeme Vami uvedené osobné údaje pre účely registrácie Vášho výrobku a poskytnutí Bezplatného servisu. Vaše údaje si teda bezpečne uložíme a na Vašu e—mailovú adresu Vám zašleme certifikát o poskytnutí Bezplatného servisu. K spracovaniu osobných údajov dochádza na základe nevyhnutnosti takéhoto spracovania pre poskytnutie Vami požadovanej služby. Vaše osobné údaje si ďalej uložíme na základe našich oprávnených záujmov po dobu 10 rokov pre prípad vznesenia akýchkoľvek právnych nárokov. 

Ďalšie informácie nájdete v našich zásadách ochrany osobných údajov. Spoločnosť FAST PLUS si vyhradzuje právo na zmenu podmienok Bezplatného servisu v účinnosťou od zverejnenia zmeny. Pre odstránenie prípadných nejasností platí, že na výrobok sa vzťahujú podmienky Bezplatného servisu účinné v dobe registrácie spotrebiteľa. 

>>> Registrovať produkt  >>>

Adresa servisu:
FAST PLUS, a.s.
Na Pántoch 18
831 06 Bratislava
e-mail: servis@fastplus.sk
tel.: +421 2 4910 5853, 54, fax: +421 24910 5899

Otváracie hodiny: 
Pondelok 8:30 – 17:00
Utorok 8:30 – 18:00
Streda 8:30 – 17:00
Štvrtok 8:30 – 17:00
Piatok 8:30 – 17:00


 
 
Zrušiť
máte v porovnávanie -
Porovnať