ObchodnÉ podmienky
Platné od 1.8.2024
Všeobecné obchodné podmienky www.sencor.sk(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“)
Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť FAST PLUS, a.s., so sídlom: Vlčie Hrdlo 90, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 07, IČO: 35 712 783, IČ DPH: SK2020227616, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sa, vložka č. 7227/B (ďalej len ako „obchodník“).
Kontakty: info%at%sencor.sk
Zákaznícka linka: +421 2 2129 6970
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A , P.O. Box 5, 827 99 Bratislava, Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa tel. č.: 02/ 58272 172-3 fax č.: 02/ 58272 170
UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
1. Tovar je možné objednať v katalógu výrobkov na našej webovej stránke: info%at%sencor.sk, alebo pomocou operátora na linke +421 2 2129 6970
(Po – Pia: 9:00 – 17:00) okrem sviatkov
2. Pri objednávaní cez internet uveďte, prosím, nasledujúce údaje:
- Ak nakupujete ako spotrebiteľ, t. j. ako fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy na diaľku v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, uveďte meno a priezvisko, adresu. Súčasne uveďte Vaše telefónne číslo a e-mail.
- Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, uveďte tiež obchodné meno, IČO, DIČ a miesto podnikania alebo sídlo
3. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Detaily objednávky a predpokladaný dátum dodania tovaru je uvedený v objednávke. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
4. Doručenie potvrdenia o prijatí objednávky zo strany obchodníka neznamená uzavretie kúpnej zmluvy. Po doručení potvrdenia o prijatí objednávky dochádza k overeniu dostupnosti tovaru zo strany obchodníka. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností obchodník upozorňuje, že na svojom webovom sídle zverejňuje informáciu o dostupnosti tovaru nasledovným spôsobom:
(a) Kúpiť – znamená, že je produkt dostupný na webe;
(b) Kde kúpiť – znamená, informáciu o tom, kde je možné produkt zakúpiť pokiaľ nie je dostupný na webe.
Kúpna zmluva je uzavretá až záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho obchodníkom vo forme e-mailového potvrdenia, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie, resp., že bol expedovaný. V akceptácií návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy sa obchodník zaväzuje kupujúcemu potvrdiť aj dobu dodania v súlade s označením tovaru podľa predchádzajúcich bodov.
5. Tovar je na e-shope zoradený v konkrétnych kategóriách produktov, kde v rámci kategórie môže kupujúci použiť dostupné filtre v podobe špecifikácie konkrétneho výrobku. Obchodník nepoužíva nástroje na profilovanie za účelom určenia poradia jednotlivých tovarov na e-shope.
6. Obchodník je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu tovar v lehote najneskôr do 30 dní od zaslania e-mailového potvrdenia podľa odseku 4. Tovar však obvykle expedujeme do dvoch pracovných dní. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní, o presnom dni expedície a dodaní tovaru kupujúceho informujeme e-mailom na e-mailovej adrese, ktorú kupujúci uvedie v objednávke.
7. Pri preberaní tovaru Vám doručíme doklad o prevzatí tovaru. Potvrdenie o úhrade zasiela obchodník na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. Daňový doklad slúžiaci zároveň ako dodací list je vždy priložený v zásielke s prepravovaným tovarom. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa:
(a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
(b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
(c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
8. Nakoľko obchodník poskytuje tovary s digitálnym obsahom, platí, že kupujúci je informovaný o nasledovných bodoch spôsobom špecifikovaným v rámci jednotlivých bodov:
(a) existencii trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vadu tovaru, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby a spotrebiteľskej záruky, ak ju obchodník alebo výrobca poskytuje – všeobecne k zodpovednosti za vadu platia podmienky uvedené v bode 10 nižšie. Zároveň platí, že pokiaľ obchodník poskytuje záruku či takúto záruku poskytuje výrobca informuje o tom kupujúceho primeraným spôsobom, a to napr. priamo pri nákupe produktu v rámci opisu na e-shope alebo informovaním na ktorejkoľvek predajni.
(b) údajoch o funkčnosti veci s digitálnymi prvkami, digitálnym obsahom a digitálnou službou vrátane dostupných technických opatrení – tieto informácie sú dostupné priamo pri nákupe v rámci opisu na e-shope alebo pri nákupe v ktorejkoľvek predajni.
(c) Údajoch o kompatibilite a interoperabilite veci s digitálnymi prvkami, digitálnym obsahom a digitálnou službou - tieto informácie sú dostupné priamo pri nákupe v rámci opisu na e-shope alebo pri nákupe v ktorejkoľvek predajni.
9. Vo vzťahu k zodpovednosti za vady tovaru s digitálnym obsahom alebo digitálnou službou platí, že obchodník zodpovedá za vady:
(a) v prípade veci s digitálnym obsahom, pri ktorej sa digitálny obsah dodáva alebo sa digitálna služba poskytuje neprežite počas dohodnutej doby zodpovedná obchodník za vady počas celej doby dodania, najmenej však po dobu dvoch rokov (pokiaľ ide o predlženú záruku o tejto špecificky obchodník kupujúceho informuje); a
(b) v prípade veci s digitálnym obsahom, pri ktorej nejde o nepretržité dodávanie digitálnej služby počas dohodnutej doby zodpovedá obchodník za vady počas dohodnutej doby, ktorú oznámi obchodník pri uskutočnení objednávky.
Obchodník zodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené nesprávnou montážou alebo inštaláciou veci, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ak:
(a) montáž alebo inštalácia bola súčasťou kúpnej zmluvy a bola vykonaná obchodníkom alebo na jeho zodpovednosť, alebo
(b) montáž alebo inštaláciu, ktorú mal vykonať kupujúci, vykonal kupujúci nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na montáž alebo inštaláciu, ktorý mu poskytol obchodník alebo dodávateľ digitálneho obsahu alebo digitálnej služby.
Obchodník nezodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená výlučným nenainštalovaním aktualizácie, ak si kupujúci aktualizáciu nenainštaloval v primeranej lehote po jej dodaní, a to aj napriek tomu, že kupujúceho oboznámil o dostupnosti aktualizácie a následkoch jej nenainštalovania a nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia aktualizácie kupujúcim neboli spôsobené nedostatkami v poskytnutom návode na inštaláciu.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
1. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.
2. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť obchodníkovi. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj pre začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo emailom na adrese info@sencor.sk spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Ak bola zmluva uzatvorená ústne, na uplatnenie práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie kupujúceho, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy, zašle tovar spoločne s podpísaným písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením:
(i) mena a priezviska kupujúceho;
(ii) adresy kupujúceho;
(iii) čísla objednávky;
(iv) dátumu objednania; a
(v) čísla účtu pre finančné vysporiadanie.
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy prostredníctvom formulára obchodník bezodkladne zašle kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení. Oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi na adresu, ktorú obchodník oznámil kupujúcemu. Ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať obchodníkovi z dôvodov podľa osobitného predpisu. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci.
3. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Týmto ustanovením nie je dotknutá zmluva o viazanom spotrebiteľskom úvere.
4. Tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy späť poštou na adresu FAST PLUS, a.s. Šášovské Podhradie – Píla 214, 965 01 Žiar nad Hronom, prípadne odovzdajte tovar spolu s dokladom o kúpe osobne na ktorejkoľvek prevádzke obchodníka PLANEO na území Slovenskej republiky, ktorých zoznam je zverejnený na nasledujúcej webovej stránke obchodníka (ďalej len „prevádzka“) https://www.planeo.sk/predajne. Kupujúci je odstúpením od zmluvy povinný doručiť obchodníkovi tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá. Po platnom odstúpení od zmluvy obchodník vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. Obchodník však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby budú kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude obchodníkovi doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
5. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. obchodník má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.
6. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.
7. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok obchodníkovi uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
8. Obchodník sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar (spolu so všetkými platbami, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov) v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť obchodníkovi.
9. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 2,- EUR do 150,- EUR. Obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na vlastné náklady, a to v lehote 14 dní odo dňa doručeniu oznámenia o odstúpení od zmluvy kupujúcim ak bol tovar dodaný kupujúcemu domov v čase uzavretia zmluvy a s prihliadnutím na povahu tovaru nie je možné tovar odoslať späť obchodníkovi poštou.
10. V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
11. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
(a) poskytnutie služby, ak
1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a
2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy kupujúci povinný zaplatiť cenu;
(b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
(c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
(d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
(e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
(f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
(g) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u kupujúceho, o ktorú kupujúci výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u kupujúceho a kupujúci si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
(h) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
(i) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a
2. kupujúci udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol kupujúcemu potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy kupujúci povinný zaplatiť cenu.
12. V prípadoch neuvedených v tomto bode všeobecných obchodných podmienok má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2 všeobecných obchodných podmienok.
CENA TOVARU, ĎALŠIE POPLATKY A DODANIE TOVARU
1. Kúpna cena tovaru Vám bude vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
2. Obchodník akceptuje nasledujúce platobné podmienky a účtuje nasledovné dodatočne poplatky:
(a) platba v hotovosti do 15.000 EUR pri prevzatí tovaru, dodatočné náklady - 0 EUR;
(b) platba vopred bankovým prevodom, dodatočné náklady - 0 EUR;
(c) platba prostredníctvom platobného terminálu pri prevzatí tovaru na výdajnom mieste (platobnou kartou), dodatočné náklady - 0 EUR;
(d) platba cez internetové rozhranie banky (platobnou kartou on-line), dodatočné náklady - 0 EUR;
(e) na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca), dodatočné náklady - 1,50 EUR,
3. Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na kupujúceho okamihom dodania. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Bežná cena znamená cenu tovaru, za ktorú predmetný tovar ponúkame ponúka predávajúci bez zohľadnenia celkových možných bonusov, marketingových kampaní na podporu predaja a iných zľavových akcií alebo cenu nezáväzne doporučenú výrobcom či distribútorom, pričom bude zobrazená vždy tá cena, ktorá lepšie odzrkadľuje cenovú hladinu daného výrobku v danom čase na trhu
4. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to prostredníctvom elektronickej pošty info%at%sencor.sk alebo telefonicky na telefónnom čísle: +421 2 2129 6970. V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania.
5. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
REKLAMÁCIA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY
1. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom obchodníka a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.
2. Obchodník nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar, ako aj jeho obal, pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.
3. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.
4. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky a zistení vady a to nahlásením na info%at%sencor.sk, alebo telefonicky na +421 2 2129 6970. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru je možné uplatniť, ak sa preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Podmienky reklamácie sú podrobne uvedené v reklamačnom poriadku obchodníka.
OSOBITNÉ PODMIENKY
1. Podmienky odstúpenia od zmluvy týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré sú svojim charakterom určené pre subjekty spĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. §52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“) v znení neskorších predpisov sa ďalšie subjekty neuplatňujú. Tým nie sú dotknuté ustanovenia všeobecných obchodných podmienok spôsobu odstúpenia od zmluvy.
2. Kupujúci po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže v prípade vyjadrenia súhlasu dostať správy o ponukách tovarov, akciách a službách obchodníka. Kupujúci môže zasielanie kedykoľvek odvolať v texte spodnej časti e-mailu, ktorý mu bol doručený.
3. Obchodník neuverejňuje na e-shope recenzie. Recenzie obchodník nijakým spôsobom neupravuje.
4. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
5. Obchodník vykonáva spätný odber použitého elektrozariadenia určeného k ekologickej likvidácii zakúpeného u obchodníka. Kupujúci je oprávnený bezodplatne odovzdať použité elektrozariadenie na mieste určenom obchodníkom k spätnému odberu alebo oddelenému zberu. Obchodník môže spätný odber odmietnuť, ak odovzdávané elektrozariadenie neobsahuje základné komponenty, z ktorého pochádza, obsahuje odpad, alebo keď z dôvodu kontaminácie predstavuje riziko pre zdravie a bezpečnosť personálu.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
1. Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom FAST PLUS, a.s, Vlčie Hrdlo 90, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 07, IČO: 35 712 783 je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); kupujúci - spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
3. Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
OSOBNÉ ÚDAJE A ICH OCHRANA
1. Osobné údaje kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, sú spracované v súlade s platnou právnou úpravou. Informačná povinnosť obchodníka je plnená v rámci zásad ochrany osobných údajov.
2. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o zmene vo svojich osobných údajov.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (v prípade ak kupujúci nevystupuje ako spotrebiteľ). Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
2. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 20.08.2024. Obchodník si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
Čo urobiť keď...
Tovar bol doručený poškodený
V prípade, že ste prevzali tovar, pri ktorého ste po rozbalení zistili, že je poškodený, aj keď obal nebol poškodený, kontaktujte nás okamžite na email info%at%sencor.sk
- Do predmetu e-mailu vložte „Poškodený výrobok a číslo objednávky“
- Priložte fotky poškodeného výrobku (fotku celého výrobku, detailu poškodenia a výrobného štítku) a fotky obalu, v kterom výrobok prišiel (zo všetkých strán).
Môžete nás tiež kontaktovať na našej infolinke +421 2 2129 6970
Pracovaná doba infolinky je PO - PIA od 9:00 do 18:00 hod, SO - NE od 9:00 do 17:00.
ZámEna alebo nekompletnÁ dodávka
Pracovaná doba infolinky je PO - PIA od 9:00 do 18:00 hod, SO - NE od 9:00 do 17:00.
Odstúpenie od kupnej Zmluvy
Pre odstúpenie od kupnej zmluvy u e-shopovej objednávky môže kupujúci využiť vzorový formulár pre odstúpenie od zmlvy poskytovanej predávajúcim, ktorý je dostupný na webovej stránke.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy pošle kupujúci prostredníctvom pošty na adresu FAST PLUS, a.s. Šášovské Podhradie - Píla 214, 965 01 Žiar nad Hronom alebo na e-mail info@sencor.sk.
Vrátenie tovaru
Výrobky, ktoré ste zakúpili cez náš internetový obchod, môžete vrátiť bez udania dôvodov počas zákonnej 14 dennej lehoty od dátumu prevzatia.
Výrobky môžete vrátiť týmto spôsobom:
- Vytlačte a vyplňte Formulár pre odstúpenie od zmluvy. Údaje potrebné k vypleneniu nájdete na faktúre.
- Tovar uveďte do pôvodného stavu (ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu) a starostlivo zabaľte, aby ste predošli jeho poškodeniu počas prepravy. Na zásielku uveďte "Vratenie do 14 dní Sencor.sk“
- Do zásielky vložte podpísané odstúpenie od kupnej zmluvy a faktúru.
- Tovar pošlite na adresu (na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne):
Šášovské Podhradie - Píla 214
965 01 Žiar nad Hronom
Časté otázky
Čo znamená Odstúpenie od kupnej zmluvy?- Pokiaľ ste výrobok zakúpili v našom e-shope www.sencor.sk ako spotrebiteľ máte právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
Ako sa počíta lehota 14 dní?
- Lehota pre odstúpenie od kupnej zmluvy trvá 14 kalendářních dní a začíná sa počítať nasledújící kalendárny deň po prevzatí tovaru.
- Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstoupenie od zmluvy odoslané.
Musím vrátit tovar nepoužitý a nepoškodený?
- Výrobok môže byť vrátený použitý aj čiastočne poškodený. V takom prépade máme právo znížiť vrátenú čiastku o čiastku zohľadňujúcu hodnotu z dôvodu používania či poškodenia.
- K vyplateniu celej čiastky je potrebné tovar vrátiť kompletný, teda vrátane príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. V prípade, že sa tak nestane, máme právo znížiť vrátenú čiastku o hodnotu chýbajúceho príslušenstva.
- Pri vrátení je potrebné doložiť doklad, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás. Je potrebné priložiť tiež vyplnený formulár pre Odstúpenie od predajnej zmluvy.
Dokedy vrátime peniaze?
- Peniaze budú poukázané na Váš účet najneskôr do 14 dní od uplatnenia odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, ako príde k doručeniu vráteného tovaru na centrálu. Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.